Saturday 20 October 2012

My Sweet Fweenz

SALAM !

Salam and good evening !

sehad?

topic for today is MY SWEET FWEENZ

kawan baek punyeer ngan aku ,

Iffah , Fadlin , Sarah
dorang paling rapat ngan aku
yang paling rapat is Iffah .. kiterang slalu jalan sesame,makn sesame,duduk sesame
everything we go together :)
aku ngan iffah telah di ibaratkan seperti BELANGKAS oleh satu sekolah..
klau fadlin pulAK, kiterang ade minat yg same .. thats why kiterang rapat ..
fadlin ialah budak paling cute,chubby,ketot *bknpendek* antare kiterang nie
klau sarah pulak die pendengar setia aku! aku share ape semue kat die..
die la yg slalu sabo kan aku bile mara :)
walaupon aku dh pindah,kiterang still contact .. berFACEBOOK ,

nak tgk dorang?
okay aku tunjok!
tpi masing2 dh berpunyee tau :)

Saksikanlah !



                                                             Nurul Iffah 
                                                      
                                                             Fadlin Imanina

 
Sarah Taufek

No comments:

Post a Comment